קצר = אפקטיבי (מאת גיל ונילי פרץ)

בחלק השלישי של הספר שלנו, אנו מציגים את טכניקות "הנדסת המסרים" המנצחת של אובמה. אחד הפרקים, (פרק 14, ראה את תוכן העניינים של הספר), מציג את עיקרון המסר הפשוט.

אובמה למד זאת ממנהיגים אחרים, שידעו לתמצת מסרים, ולדבר במלים פשוטות, קצר ולעניין.

לצ'רצ'יל נדרשו פחות משתיים וחצי דקות כדי להעביר את המסר על "דם, יזע ודמעות".

ביום שבו שוחרר נלסון מנדלה לאחר 27 שנות מאסר, הנאום שנשא כדי לציין את סוף האפרטהייד ארך פחות מ- 5 דקות.

לא צריך דם יזע ודמעות, כדי לשכנע ולהשפיע בהצלחה.

כמו בצילום של תמונה, המיקוד הוא העיקר.

הפוסט הזה פורסם בתאריך ברק אובמה, נאום, סיפורים, שכנוע עם התגים , , , , , . קישור קבוע.

סגור לתגובות.