על כלבים ולקוחות… זהו עצם העניין

האם אי-פעם עלה בדעתך להתייחס ללקוחות שלך כאל כלבים (אני בהחלט שפוי ואין בכוונתי לפגוע באיש)?

 האם אי-פעם עלה בדעתך 'לזרוק' ללקוחות שלך עצם או שתיים?

 אם אתה אוהב את עסקיך כפי שאתה אוהב חיות מחמד, לקוחותיך יעמדו בתור ארוך במטרה לעשות אתך עסקים, כשחיוך נסוך על פניהם! ג'ו ויטל, מחבר רב המכר "The Power of Outrageous Marketing", סבור שההתייחסות ללקוחות כאל חיית מחמד אהובה כמו כלב, גורמת ללקוחות להיות נאמנים יותר… ולכן, הוא ממליץ:

1.   "זרוק עצם ללקוחותיך!" מדי פעם, הפגן את אהבתך ואת הערכתך ללקוחותיך. הענק להם מתנות כגון: כרטיס להצגה, פרחים או הזמנה למסעדה, בתמורה להפניית לקוחות חדשים או לסגירת עסקה גדולה…

2.   "הקשב ללקוחותיך כשהם נובחים!" תלונה של לקוח היא למעשה בקשה לשירות נוסף. תלונה של לקוח היא הזדמנות מצוינת להעמיק את יחסיך עם הלקוח – תחילה באמצעות קבלת אחריות ולאחר מכן, באמצעות מציאת פתרון לבעייתו.

3.   "לקוח… טוב!" אמור ללקוחותיך שאתה מעריך את העסק שלהם. דבר אתם.

      טלפן אליהם. חייך ואהוב אותם בקולך, במלותיך ובהתנהגותך. הכר תודה מלבך.

4.   "הישאר בחצר…!" אל תניח ללקוחותיך לברוח. שמור אותם נאמנים. אם תעניק להם שירות יוצא מהכלל, הם לא יעזבו. הייה יצירתי, סטה ממסלולך הרגיל…

אם אהבת את העצות של הסופר הזה, זכור עצה אחת נוספת שלי: לעולם, אל תנבח על לקוח!

הפוסט הזה פורסם בתאריך גישה חיובית, הומור, השראה להצלחה, טיפים ועצות, מכירות עם התגים , , , . קישור קבוע.

סגור לתגובות.