שתי מלים להצלחה – סיפור למנהלים לשימוש בפרזנטציה מנצחת

אחד הדברים שאנו מראים בספר שלנו על אובמה, הוא היכולת שלו להעביר מסרים קצרים וחזקים.

כל דבר שניתן לקצר הוא מקצר. את שלוש המלים שהפכו לסמל שלו, yes we can הוא בחר עוד ב-2004, בקמפיין שלו לסנאט. אובמה למד לקצר ממנהיגים אחרים, פוליטיים ועיסקיים כאחד.

מספרים על  ג'ק וולץ' המנכ"ל האגדי של ג'נרל אלקטריק, שרואיין  על ידי עיתונאי, ונשאל, מה סוד הצלחתו. וולץ' השיב, "שתי מילים:החלטות חכמות".

כשנשאל כיצד מגיעים להחלטות חכמות, הוא השיב:"מילה אחת: ניסיון".

וכשנשאל על ידי העיתונאי, איך רוכשים ניסיון?, הוא סיים והשיב: "שתי מילים: החלטות שגויות".

הפוסט הזה פורסם בתאריך ברק אובמה, גישה חיובית, הומור, מנהיגות, נאום, סיפורים, פרזנטציה עם התגים , , , , . קישור קבוע.

סגור לתגובות.