פאוארפוינט? לפעמים אפשר לוותר עליו ולנצח!

צ'רלס גרין, מומחה אמריקני למכירות, מספר על תהליך בחירת משרד פרסום לחברה גדולה.

לגמר עלו 4 חברות ולכולן נקבעו פרזנטציות במשך של עד שעתיים, אחת אחרי השניה.

נציג הקבוצה הרביעית שנכנסה לחדר הדיונים אמר: "אנחנו יכולים לעשות בדיוק מה שעשו 3 המציגים לפנינו, ולהתחיל להראות לכם אין ספור מסכי פאוארפוינט כדי שתבחרו בנו. במקום זאת, אנחנו מציעים לכם לדמיין שבחרתם בנו. במקום מצגת, נעשה ביחד שעתיים של סיעור מוחות לגבי הצרכים שלכם. אם תבחרו בנו, בסופו של דבר, הרווחתם שעתיים של ייעוץ בחינם, ללא שום חיוב מצידנו. ואם לא תבחרו בנו, גם הרווחתם שעתיים של ייעוץ חינם."


הקבוצה הזו זכתה לאחר השעתיים הללו בתקציב.

כשמעבירים מסרים, שם המשחק הוא להיות קודם כל אנושי, ורק לאחר מכן לחשוב איך ומתי לשלב את הטכנולוגיה.

הפוסט הזה פורסם בתאריך כללי. קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים