הסוד של מנכ"ל קשת אבי ניר

אחד הדברים הראשונים שמנכ"ל קשת אבי ניר, לימד את מי שהיה בעבר ראש מערכת החדשות של מעריב וסגן עורך העיתון, רון לשם, שישנן שתי דרכים לשכנע: אחת, עם טבלאות אקסל ומצגות פאוארפוינט, והשנייה, לספר סיפור. בעוד הראשונה נתקלת בכל מיני חסמים, השנייה חוצה את כל החומות ונכנסת ישר ללב. לשם, (שעבד לפני מעריב גם בידיעות אחרונות) הוא סופר ישראלי צעיר המצליח בקנה מידה בינלאומי, חתן פרס ספיר לספרות ופרס יצחק שדה. ומשמש כסמנכ"ל ומנהל התוכניות בשידורי קשת. בספר "סודות השכנוע וההשפעה של אובמה" הקדשנו פרק חשוב ומרכזי, על הדרך לספר סיפורים כדי למגנט אנשים לרעיונות שלך, ולהניעם לפעולה. אובמה – שעבודה קשה לפניו כדי להבחר שוב בבחירות של נובמבר 2012, יודע לשלב היטב סיפורים בנאומים שלו. מעניין יהיה לראות אם היכולת הזו תסייע לו לנצח שוב, למרות הירידה בפופולאריות, והאתגרים הרבים שעומדים בפניו כנשיא. אז אם אתם רוצים בינתיים להשתמש היטב בטיפ של אבי ניר, והנשיא אובמה, קראו את שאר הפרטים בספר.

הפוסט הזה פורסם בתאריך כללי. קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים