אובמה נכנס לרשת – שידורי רשת רכשה עבור מיטב לקוחותיה את הספר של גיל ונילי פרץ

מצגת מנצחת היא כלי הכרחי לאנשי שיווק ופרסום, ולכן, שידורי רשת הפתיעה את לקוחותיה בחודש האחרון, כאשר העניקה במתנה למקצוענים ומובילים במשרדי פרסום בישראל, את הספר "סודות השכנוע וההשפעה של אובמה" מאת גיל ונילי פרץ.

כמובן, אובמה אינו משתמש בפאוארפוינט כדי להעביר מסרים בנאומיו, ובהופעותיו במדיה. הוא יודע, כי לפני הכל, המלים הנכונות והדרך הנכונה שהדובר מבטא אותן עושות את ההבדל. הספר כולל בין השאר סודות שניתן לאמץ בכל מצגת ובכל תקשורת בין אישית, כולל דרכים ושיטות להתחבר אל הצד השני, למגנט אותו אל הרעיון שלך, להניע לפעולה, לטפל בחששות, בשמועות ובהתנגדויות, וכל זאת, במגוון ענק של דרכים, שהמשכנעים והנואמים הטובים בעולם, משתמשים בהם בכל פעם.

הפוסט הזה פורסם בתאריך ברק אובמה עם התגים . קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים