הולנדיה חילקה את "סודות השכנוע וההשפעה של אובמה" לכל המנהלים ומנהלי הסניפים

אבי ברססט הוא מהלקוחות הוותיקים שלי ושל המרכז לאימונים בעסקים. אני חושב שאחד הסודות להצלחה האישית שלו היא יכולת הפירגון שלו. הוא מפרגן לעובדים, לספקים, ללקוחות, לחברים.  אפשר ללמוד המון על כל אדם מהאופן שאותו אדם מדבר על אחרים.

ואחרי הפתיחה הזו, חשוב לי לציין – אהבתי שאבי בחר לרכוש וחלק באופן אישי את הספר "סודות השכנוע וההשפעה של אובמה" שכתבנו.

זה לא מובן מאליו. כשאתה מחלק ספר לעובדים שלך, או קונה אותו במתנה לחברים שלך, יש בכך אמירה. אמירה כלפי הספר, הסופר, ובמיוחד אמירה לגבי הציפיות מהאנשים שיקראו את הספר.

אבי, תודה.

נ.ב. – אין לי ספק שכל מי שקורא את הספר יוכל להשתמש בו כדי לתקשר באופן אפקטיבי עם הלקוחות שלכם. את התוצאות, כפי שאתה מכיר אותי כמעט 20 שנה, תראו בשורה התחתונה של הדו"ח השנתי. תודה!

הפוסט הזה פורסם בתאריך ברק אובמה, כללי עם התגים , . קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים