500 מנהלים בקבוצת נייר חדרה קיבלו את הספר "סודות השכנוע וההשפעה של אובמה" מאת גיל ונילי פרץ

במשך שעה ארוכה עמדתי, בשבוע האחרון של חודש דצמבר, וחתמתי באופן אישי לרבים מתוך 500 מנהלים בקבוצת נייר חדרה, הנמנית על קבוצת IDB בישראל, בכנס סוף שנת 2010, שנערך בהיכל התרבות המפואר של מודיעין.

היה זה לאחר הרצאה שנשאתי בפני המנהלים, בה הדגמתי סודות מתוך הספר שכתבתי ביחד עם נילי, וחשפתי סודות נוספים הקשורים להצלחה השיווקית של הקמפיין של אובמה ב-2008. סודות – שאפשר לאמץ בשיווק של כל  מוצר או שירות, ושיכולים להביא לניצחון תחרותי מכריע.

בארץ פחות מקובל לחתום על ספרים,  ולכן הופתעתי מהעובדה שרבים מהמנהלים, נשארו עוד דקות ארוכות, כדי להחליף מילה עימי, לחלוק טיפ או סיפור מניסיונם (איזה כיף היה לי לשמוע רעיונות ודוגמאות מהשטח!), ולעתים לבקש הקדשה אישית, כדי להעניק את הספר שקיבלו, לבן או בת הזוג, או לילדים שלהם!

כל מי שמרצה ומופיע על במות באופן קבוע אוהב את האינטראקציה עם הקהל, וכל מי שכתב ספר משתוקק לקשר ישיר עם הקוראים.

המנהלים של קבוצת נייר חדרה, ובראשם עפר בלוך המנכ"ל, נתנו הרבה כבוד, ומבחינתי זה הוסיף המון כבוד למותג שלהם. תודה!

הפוסט הזה פורסם בתאריך הסודות של אובמה, כללי עם התגים , . קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים