גיל פרץ משתף בסיפור על איש המכירות הביישן שמכר ללא הפסקה

סוכן ביטוח צעיר וביישן נכנס למשרדו של מנהל חטיבת המכירות של קונצרן ענק, ואומר: "אתה בטח לא זקוק לפוליסת ביטוח כלשהי, נכון?"

"לא, אני לא זקוק," עונה לו מנהל המכירות.

"כך גם אני חשבתי," אומר הסוכן ומסתובב לעבר היציאה.

"חכה רגע! אני עוסק במכירות כבר יותר מ20- שנה, וניהלתי מאות אנשי מכירות כמעט בכל תחום. מעולם לא ראיתי איש מכירות עם גישה כה שלילית למכירות. אם אתה מוכר ללא ביטחון לעולם לא תמכור. שב ואתן לך עוד כמה עצות לקריירה שלך!"

השניים ישבו כחצי שעה, וסוכן הביטוח הצעיר הקשיב בלהט לבעל הניסיון. כשסיימו, אמר לו המנהל:

"אתה יודע מה, נהניתי מאוד לשבת איתך, וכדי לסייע לך לשפר את הביטחון העצמי שלך, בוא תמלא לי טפסי פוליסת 'ריסק' על סך של 100,000$!"

הסוכן מילא במהירות את הטופס, נתן ללקוח לחתום, וזה האחרון אמר לו: "כעת, כשיש לך יותר ביטחון, כדאי לך ללמוד גם שיטות וטכניקות לסגירת עסקאות".

"תודה רבה לך," ענה הסוכן הביישן, "אתה בהחלט צודק שצריך להכיר טריקים וטכניקות לסגירת עסקאות. הטכניקה שהשתמשתי איתך היא טכניקה שפיתחתי כדי למכור למנהלי מכירות!"

 אין ספק, שכדי למכור כיום יותר, בעידן שבו התחרות חזקה מבעבר, עליך להשתמש באופן שיטתי ומקצועי בכלים וברעיונות חדשניים. מה שעבד אתמול, לא יצליח בהכרח מחר. לימוד קבוע של רעיונות וכלים חדשים הוא הבסיס של כל מצליחן בכל תחום.

מעבר לכך, אפשר ללמוד מהסיפור הזה מסר נוסף: גם האנשים הקשוחים ביותר נפתחים ומשנים עמדות כאשר אין מאיימים עליהם, ומאפשרים להם לסייע לך. מרבית האנשים אוהבים לעזור, אך אנשים רבים מסתייגים מלקבל עזרה, כדי לא להיראות חלשים.

כשאתם מבקשים עזרה, לפעמים אתם חזקים יותר!

 לסיום, זכרו: גישה חיובית היא אולי אינה פוליסת ביטוח להצלחה בחיים, אבל היא עדיפה בהרבה על גישה חיובית.

 

 

 

הפוסט הזה פורסם בתאריך הומור, השראה להצלחה, טיפול בהתנגדויות, מכירות, סיפורים עם התגים , , , , . קישור קבוע.

סגור לתגובות.