ביחס למה? – טכניקה לטיפול בהתנגדויות

מהי תורת היחסות?

שערה אחת על ראשך זה מעט מדי.

שערה אחת במרק, זה יותר מדי.

 כאשר שומעים התנגדות של לקוח הטוען כי זה "זול או יקר יותר" זה הכול באופן יחסי. חשוב לדעת ביחס למה הלקוח משווה בראשו את ההצעה.

לפני שמטפלים בהתנגדות של לקוח האומר "זה ממש יקר", חשוב להבין ביחס למה זה יקר, ורק אחר-כך לטפל בהתנגדות. לכן, לאחר שמיעת ההתנגדות יש לשאול את הלקוח: "ביחס למה?" או, "כשאתה אומר יקר, התוכל לומר לי בהשוואה למה?"

הפוסט הזה פורסם בתאריך הומור, טיפול בהתנגדויות, מכירות עם התגים , , , . קישור קבוע.

סגור לתגובות.